Angajam Asistent Manager
anunturi gratuite
Cauta anunturi:

 

05.05.2017

Textul
anuntului

Angajam asistent manager

Raspunde la telefoane si e-mailuri si preia mesajele; • administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma; • redacteaza corespondenta oficiala a firmei; • receptioneaza comenzile on-line/telefonice, comunica clientilor statusul comenzii si urmareste comanda pana la livrare; • intocmeste cereri de oferta catre clienti/furnizori, analizeaza ofertele si emite comenzi catre furnizori; • receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate; • urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii; • negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate conditiile contractuale, asigurandu-se ca marfa va veni insotita de toate documentele impuse de legislatia in vigoare. • identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor; • participa la inventarierea lunara a marfurilor; candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere, negociere, relationare si lucru in echipa. trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt, sa aiba initiativa si capacitate de analiza. buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea. persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre rezultate, gandire comerciala, eficienta in munca si initiativa in cadrul departamentului. cerinte: • studii medii/superioare (studii economice); • preferabil permis conducere categoria b; • experienta in achizitii sau contabilitate primara de cel putin 1 an; • operare ms office (excel, word, outlook); • abilitati de comunicare beneficii: • pachet salarial fix, bonuri de masa; • telefon mobil. • program de lucru 8 ore/zi, de luni pana vineri. cv la adresa: office@intercomserv.ro pret: lei Raspunde la telefoane si e-mailuri si preia mesajele; • administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma; • redacteaza corespondenta oficiala a firmei; • receptioneaza comenzile on-line/telefonice, comunica clientilor statusul comenzii si urmareste comanda pana la livrare; • intocmeste cereri de oferta catre clienti/furnizori, analizeaza ofertele si emite comenzi catre furnizori; • receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate; • urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii; • negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate conditiile contractuale, asigurandu-se ca marfa va veni insotita de toate documentele impuse de legislatia in vigoare. • identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor; • participa la inventarierea lunara a marfurilor; candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere, negociere, relationare si lucru in echipa. trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt, sa aiba initiativa si capacitate de analiza. buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea. persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre rezultate, gandire comerciala, eficienta in munca si initiativa in cadrul departamentului. cerinte: • studii medii/superioare (studii economice); • preferabil permis conducere categoria b; • experienta in achizitii sau contabilitate primara de cel putin 1 an; • operare ms office (excel, word, outlook); • abilitati de comunicare beneficii: • pachet salarial fix, bonuri de masa; • telefon mobil. • program de lucru 8 ore/zi, de luni pana vineri. cv la adresa: office intercomserv.* pret: lei Anuntul: Angajam Asistent Manager ... a fost adaugat la categoria: Oferte locuri de munca in data: 05.05.2017
ID. anunt
1209208
Categorie anunt
Oferte locuri de munca
Localitate
Bucuresti
Adaugat de
adrian.stancu@intercomserv.ro / Adrian
Telefon
0722518840
E-mail
adrian.stancu [at] intercomserv.ro
Site web

Angajam Asistent Manager



- Anunturi gratuite asemanatoare


Tags: Angajam Asistent Manager
Anunturi similare

 

Va aflati pe pagina: Angajam Asistent Manager Raspunde la telefoane si e-mailuri si preia mesajele; • Administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma; • Redacteaza corespondenta oficiala a firmei; • Receptioneaza comenzile on-line/telefonice, comunica clientilor statusul comenzii si urmareste comanda pana la livrare; • Intocmeste cereri de oferta catre clienti/furnizori, analizeaza ofertele si emite comenzi catre furnizori; • Receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate; • Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii; • Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate conditiile contractuale, asigurandu-se ca marfa va veni insotita de toate documentele impuse de legislatia in vigoare. • Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori; Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor; • Participa la inventarierea lunara a marfurilor; Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere, negociere, relationare si lucru in echipa. Trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt, sa aiba initiativa si capacitate de analiza. Buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea. Persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre rezultate, gandire comerciala, eficienta in munca si initiativa in cadrul departamentului. Cerinte: • studii medii/superioare (studii economice); • preferabil permis conducere categoria B; • experienta in achizitii sau contabilitate primara de cel putin 1 an; • operare MS Office (Excel, Word, Outlook); • abilitati de comunicare Beneficii: • pachet salarial fix, bonuri de masa; • telefon mobil. • Program de lucru 8 ore/zi, de luni pana vineri. Cv la adresa: office@intercomserv.ro Pret: Lei


 

Angajam Asistent Manager